Sidor

måndag 7 februari 2011

Spelvärldens protagonister

Min andre hälft på den här bloggen har pratat om ett bildspel som visar upp olika spelhjältar. Det är en kavalkad i vita, vältränade män i 30-årsåldern med brunt hår, strong bone structure och skäggstubb. Vi har letat förgäves, så jag tog tillfället i akt att fotografera några av spelkaraktärerna i det senaste numret av Level för att demonstrera bristen på variation när det gäller karaktärsdesign. Ni får också en chans att beundra mina klipp-och-klistra-skills.

2 kommentarer:

  1. Dina klipp-och-klistra-skillz är att dö för!

    Jag hittar det verkligen inte. Har för mig att det var på Destructoid.

    SvaraRadera
  2. Åh bara för det lyckades jag hitta artikeln just idag!! Den är verkligen talande:

    http://www.destructoid.com/brown-hair-and-stubble-the-new-face-of-modern-videogames-178442.phtml

    SvaraRadera