Sidor

tisdag 18 januari 2011

Filmen som försvinner gång på gång på gång

Det är inte många filmer som jag känner att jag verkligen måste äga på dvd, men Life aquatic with Steve Zissou är ett sådant måste. Problemet är bara att filmen inte verkar hålla med mig om det. Igår köpte jag ännu ett nytt exemplar av filmen, mitt femte, eftersom alla tidigare har försvunnit spårlöst.

Jag tar tacksamt emot tips på hur jag ska göra för att inte bli av med dvd:n ännu en gång. Jag har redan fastslagit att den inte kommer att lånas ut till någon under några omständigheter och förmodligen är det allt som behövs. Jag måste överlista Life aquatic with Steve Zissou och vinna den här gången.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle vara mycket misstänksam mot mina hyresgäster om jag var du. Gadget är söt och charmig men har inte rent mjöl i påsen. Morton Foreskin är en fantastisk person, en varelse av ljus och rörelse, men har också en välutvecklad schizofreni som främst kommer fram på natten. Det kan vara en god idé att "vittja skalet".

    SvaraRadera
  2. Hmm, du har en poäng. För att inte nämna LaGaylia som är glupsk som få.

    SvaraRadera
  3. Känns verkligen som en film som man köper gång på gång.

    SvaraRadera